Kvinnohälsovårdsmottagning Olofström

Om Kvinnohälsovårdsmottagning Olofström

Till kvinnohälsovårdsmottagningen kan alla blivande föräldrar ringa för att få tid till inskrivning och kontroller under graviditeten.

Här kan du få remiss till ultraljudskontroller och andra besök inom hälso- och sjukvården i samband med graviditeten.

Förutom barnmorskan kan du om du behöver också få träffa en gynekolog eller psykolog.

Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Rörsjövägen 10 - visa på karta
Ej angivet