Olofströmskliniken, Olofström

Om Olofströmskliniken, Olofström

0454 - 919 99 , 0454 - 995 00

Vill du höra till en vårdcentral med hjärta och kunskap och med dig och dina behov i fokus – då tycker vi att du ska lista dig hos oss! Det är inte svårt att lista sig, men det måste göras för att du ska få tillgång till våra tjänster. För dig innebär det enbart fördelar att vara listad. Region Blekinges taxor och frikort gäller. Läs mer om oss på vår webbplats.

Lista dig hos Olofströmskliniken, Olofström

Ej angivet