Odengatan 80-82

Akupunktur

Hälsporre

Nackspärr

Tennisarmbåge

Citynaprapaterna har funnits sedan 1985. Vi som jobbar här är huvudsakligen legitimerade naprapater och arbetar under hälso- och sjukvårdslagen. Vi har en stor erfarenhet av behandling och rehabilitering av besvär i rörelseapparaten.

Behandlingar för alla

Vi erbjuder även andra behandlingsformer. Dessa är massage, akupunktur samt stötvågsbehandling. Du som patient kan få vård som är anpassad just för dig. Våra kunder består till största delen av privatkunder. Antalet företagskunder blir dock fler och fler, i takt med att företagen tar större ansvar för de anställdas hälsa.

Hur kan vi hjälpa dig?

De besvär som våra kunder söker för kan vara alltifrån överbelastningar i skuldrorna som orsakats av stillasittande arbete till stelhet i golfsvingen. Vissa söker för besvär som de har haft under lång tid, medan andra bokar tid för akuta smärtor som ryggskott eller nackspärr som uppkommit samma dag.

Informationen uppdaterades 12:35 - 11 jan, 2024

Sofia Laas

Ursula Wecke

Margareta Runmon-Hasselgren

18 mar, 2024

Med 20års erfarenhet som elitidrottare kan jag konstatera att Margaretha Runmon är den bästa naprapaten jag gått till

23 mar, 2023

Bästa bemötandet och behandlingen! Har alltid fått exakt den hjälp jag behövt. Sofia Rosendahl är så himla duktig och trevlig. Rekommenderar verkligen henne.

2 mar, 2022

Bästa naprapatkliniken! Fixar allt från topp till tå!

8 feb, 2022

Jag kan varmt rekommendera City Naprapaterna. Otroligt kompetenta och professionella. Anders Benktander har hjälpt mig med alla typer av skador som jag fått av elitidrottande. Har provat flera kliniker tidigare innan jag hittade hit och sen dess endast gått till Anders och City Naprapaterna då de var solklart bäst.

27 jan, 2022

Fantastiskt trevlig och kunnig personal som kan hjälpa till med i stort sett alla åkommor. Har aldrig gått därifrån besviken eller missnöjd. Kan varmt rekommendera Citynaprapaterna för deras kompetens och varma mottagande.

Fråga ställd 00:24 - 24 maj, 2017

Är ni knutna till landstinget? Gäller högkostnadskort?

Citynaprapaterna svarar:

Hej Frida. Tyvärr är vi inte anknutna till landstingen och därmed fungerar inte högkostnadskortet hos oss. /Daniel

Besöksadress

Odengatan 80-82