Vårdcentralen Nysäter

Nysäter, Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.

Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Telefon 0533 - 810 10
Nyströmsvägen 5, Värmlands Nysäter - visa på karta

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:50 - 10 jul, 2015

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.