Vårdcentralen Nysäter

Nysäter, Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.

Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Telefon 0533 - 810 10
Nyströmsvägen 5, Värmlands Nysäter - visa på karta

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:50 - 10 jul, 2015

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Segeltorps vårdcentral Vårdkvalitén fick dåligt betyg eftersom omsättning läkare senare år gör att jag ofta får träffa en ny läkare.. Någon form av fast "husläka... - Gunnar Rosengren
    • Torslanda Läkarhus Skall jag som patient bli tillfrågad vad jag tycker skall göras!!! När jag söker hjälp för något jag är orolig för. Se över era öppettider f... - Anita
    • Capio hälsocentral Dragonen Dåligt att det inte går att bli uppringd av er när ni inte kan svara. - Rasmus Hästbacka
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Har varit min läkare i 25 år snart, Nicos är otroligt duktig på att hitta orsaker o ställa diagnoser snabbt. Är en läkare som tar patientens... - Christina Hagberg
    • Södertull Din hälsocentral Tycker också karolina är en fantastisk bra läkare,jätte trevlig. Tog bort ett födelsemärke gick snabbt och smärtfritt. - Filip