Barnavårdscentralen Svanskog Nysäter

Nysäter, Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor om ditt barns hälsa och utveckling. Vi arbetar med förebyggande hälsovård för barn 0-6 år.

Vi erbjuder stöd och information om till exempel amning, kost, vaccinationer, sömn, språkutveckling, syn, hörsel, egenvård och barnsäkerhet.

Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, kontakta oss gärna och boka en tid.

Barnavårdscentralen i Svanskog är i samma lokal som distriktsköterskemottagning.
Barnavårdscentralen i Nysäter i samma hus som vårdcentralen men på andra våningen.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0533 - 810 18