Telivägen 8, Nynäshamn

AudioNova Nynäshamn

Välkommen till AudioNova Nynäshamn – Din Hörselspecialist!

AudioNova Nynäshamn är en hörselmottagning som ligger på Telivägen 8 i Nynäshamn. Hit tar du dig enkelt med buss från Nynäshamns Station till Industrivägen.

I februari 2020 bytte vi namn från Hörbart Nynäshamn till AudioNova Nynäshamn. Det är fortfarande samma kunniga personal som erbjuder dig samma höga service som innan namnbytet!

Vad vi på AudioNova Nynäshamn kan hjälpa dig med

På AudioNova Nynäshamn hjälper våra erfarna audionomer dig med hörseltest och utprovning av hörapparater och hörselskydd. Du kan också få hjälp med service och justering av hörapparater, samt arbetsplatsanpassningar. Vi på AudioNova Nynäshamn vet att alla individer har unika förutsättningar, behov och önskemål, och därför gör vi alltid vårt yttersta för att hitta den bästa lösningen för just dig.

Du behöver ingen remiss för att komma till oss på AudioNova Nynäshamn!

Avtal inom vårdval primär hörselrehabilitering

AudioNova Nynäshamn är en hörselklinik som är auktoriserad av Region Stockholm inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att du som är över 18 år med lätt till måttlig hörselnedsättning kan få hjälp med behovsbedömning, förskrivning av hörselhjälpmedel, service samt viktig information kring hörselnedsättningen hos oss.

Hörseltest online på audionova.se

Hur står det till med din hörsel? På AudioNovas hemsida kan du göra ett hörseltest online. Under testet får du lyssna på några ljud och sedan besvara ett antal frågor. Testet tar bara några minuter och du får ditt resultat med en gång.

Få hjälp med din hörsel hos AudioNova Nynäshamn!

Informationen uppdaterades 14:04 - 12 sep, 2023

28 jan, 2022

Fräsch lokal och ett väldigt trevlig bemötande.

24 apr, 2021