Eye Clinic Scandinavia AB

Eye Clinic Scandinavia AB

, Värnamo

Flananden 5C, Värnamo, 33137

Eye Clinic Scandinavia är en komplett ögonmottagning som ligger i Värnamo centrum. Med bred kompetens och modern teknik tar vi hand om dig. Hos oss arbetar optiker, ögonläkare, ögonkirurg med flera i team. Eye Clinic ingår i Vårdval Region Jönköpings Län och har patienter både från länet och andra delar av landet. Du kan komma till oss antingen inom vårdvalsavtalet eller som privat patient. Avtalet innefattar bland annat gråstarroperationer, diagnostik, behandling och uppföljning av ögonsjukdomar samt ögonbottenfotografering för diabetiker. Vanlig patientavgift och högkostnadsskydd gäller om du kommer inom regionens vårdval. Du kan också komma till oss via ditt försäkringsbolag eller helt privat. Mer information om oss och vad vi kan erbjuda finns på vår hemsida www.EyeClinic.se
Hos oss får du också akut ögonsjukvård där vi ger råd, utreder och behandlar patienter i behov av specialiserad ögonsjukvård. Gäller det personer under 18 år kontaktar du någon av de tre Regionsjukhusens ögonmottagningar. Ring 1177 om ditt vårdbehov inte kan vänta på kvällar och helger. Då blir du hänvisad till en ögonmottagning som har jour.

Informationen uppdaterades 11:02 - 5 mar, 2024

31 maj, 2019

Mycket proffsig personal trevligt bemötande .Mycket nöjd med mina starr operation läkaren o sköterskan förklarar vad som händer under operationen.

11 maj, 2017

Jag är så nöjd med besök och ögonoperationer mycket trevlig personal och fint mottagande.

Här kan du se omdömen som Eye Clinic Scandinavia AB har fått i Nationella Patientenkäten.

Ögonsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, ögonsjukvård