Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Ekensberg Nyköping, Nyköping

Nyköping

Vid led- och muskelbesvär, rehabilitering efter skador/operationer, utprovning av gånghjälpmedel.

Telefon 0155 - 24 56 08
Hälsovägen 1 - visa på karta

Fysioterapeut, Sjukgymnast

Vägbeskrivning

För att ta del av rekommenderad färdväg, besök Länstrafikens webbplats (www.lanstrafiken.se) eller hämta karta från Eniro (www.eniro.se).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Anna Bäcklund Kiropraktik Kan verkligen rekommendera Anna, hon är proffsig, duktig och lyhörd och har hjälpt mig varje gång jag har varit där. - Lisa Arnell
    • Anna Bäcklund Kiropraktik Jag är så nöjd efter vart hos Anna. Hon hjälpte mig kunna röra mig igen! Min svanskota blev läkt. Så tacksam! Proffsig och bra - Celie
    • BVC Forum Nacka Om man ikke kan komme på et besøk så burde man kanskje ha mulighet til å avbooke et besøk utenfor telefontid? Hvis dette er mulig burde de... - Rønnaug vinje
    • Citymottagningen hälsocentral Trevlig personal, bra bemötande. Det sitter sällan fast. - Peter Lundholm
    • Närhälsan Lerum vårdcentral Värdelöst telefon system och ingen upp följning går inte få kontakt med någon även om det gäller någon lätt information - M k