Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Nyköping

Vårdcentralen Stadsfjärden har avtal med landstinget och ingår i vårdval Sörmland. Det betyder att patientavgifter är desamma som den landstingsdrivna vården. Högkostnadsskydd gäller.

Vi ser fram emot att få erbjuda dig hälso- och sjukvård med hög kvalitet och god kontinuitet. Detta under trygga och förtroendefulla former på en välfungerande vårdcentral.

Lista dig hos Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0155 - 24 79 80 Växelnummer0155 - 24 50 00
Gästabudsvägen 6 - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att ta del av rekommenderad färdväg, besök Länstrafikens webbplats (www.lanstrafiken.se) eller hämta karta från Eniro (www.eniro.se).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 15:27 - 20 feb, 2017 skrev:

Jag känner mig trygg med Stadsfjärden som min vårdcentral

4,2

• 15:27 - 27 dec, 2016 skrev:

Kunniga och proffsiga, så bra❤️

• 18:46 - 17 nov, 2016 skrev:

Bästa Vårdcentralen någonsin; kunnig och trevlig personal!

• 10:00 - 07 okt, 2016 skrev:

Bästa vårdcentralen

• 19:36 - 27 maj, 2013

Till toppen

Behandlingar av munsår

Munsår - Zoviduo

Dubbelverkande effekt vid munsår

Har du fått de välbekanta stickningarna eller har ditt munsår redan brutit ut? Zoviduo är den första och enda munsårssalvan med 2i1-effekt som både förebygger utbrott och läker munssårsblåsor.

Vården.se i samarbete med Zoviduo.

Zoviduo® (aciklovir och hydrokortison), kräm, är ett receptfritt läkemedel. Används för behandling av tidiga tecken och symtom vid munsår på läppar och i ansiktet för att minska risken att ett munsår utvecklas till blåsor. 12 års åldersgräns. Använd endast Zoviduo® på munsår på dina läppar eller i ditt ansikte. Använd inte Zoviduo® i ögat, på insidan av munnen eller på könsorganen. Använd inte under längre tid än 5 dagar. Läs bipacksedeln noggrant. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare A/S, se.gsk.com

Lindra akut bihåleinflammation

Otrivin

Lider du av akut bihåleinflammation?

Otrinex är en receptfri nässpray som inte bara lindrar nästäppa vid förkylning utan lindrar också snabbt vid akut bihåleinflammation. Otrinex gör att du kan andas lättare redan inom några minuter!

Vården.se i samarbete med Otrinex.

Otrinex 1 mg/ml nässpray är ett receptfritt läkemedel för nästäppa vid förkylning och akut bihåleinflammation som innehåller xylometazolin. Läs bipacksedeln noggrant. Bör ej användas längre än 10 dagar i följd. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare A/S, se.gsk.com

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Så lyckas du med årets nyårslöfte

Är årets nyårslöfte att sluta röka? Nicotinells metod 7 Keys to Quit innehåller tips och strategier som hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor – så att du lyckas bli rökfri.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Nicotinell (nikotin) är ett receptfritt läkemedel som används för rökavvänjning. 18 års åldersgräns. Gravida rökare rekommenderas att sluta röka helt utan nikotinersättning. Läs bipacksedeln noggrant. Se även www.nicotinell.se. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare A/S, se.gsk.com.se.gsk.com

• Dalens vårdcentral Tack för all hjälp jag fick idag när jag svimmade, noggrann undersökning av Eva Collin med en stab av underbara människor som hjälpte mig - Anna- Christina Liljekvist
    • Rosa Gynekologmottagning Det är rent och trevlig personal. - Lina
    • Tranebergs vårdcentral Jag är nöjd med allt.... vänlig och inlyssnande personal ! Jag är trygg där! Det räcker för mig! - Anna Dahlin
    • Zebrakliniken Mycket nöjd! - Urban Aspén
    • Capio Vårdcentral Ringen Underbar personal som verkligen lyssnar och visar engagemang. Snabba med tider dessutom. - Elisabeth