Läkarhuset Prima Nybro

Nybro

Läkarhuset Prima bedriver hög kvalitativ och allsidig primärvård i Nybro kommun.

Lista dig hos Läkarhuset Prima Nybro

Stora Nygatan 15, Nybro - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

09:18 - 06 okt, 2016 skrev:

Jag har varit patient där i många år, har fått rätt vård och kommer vara här så länge det finns sådan personal med ett alltid så bra professionellt bemötande. Som jag berömmer deras sätt att ta sig tid att lyssna på vad du har för behov av deras kunnande.

Dem lyssnar på dig och ger vård utefter eget behov.
Bra DR. SSK och övrig personal.

Så är ni osäkra på vilket vårdföretag ni skall prova-så är mitt omdöme tveklöst det här företaget. / Robert Fors

06:55 - 02 jun, 2016 skrev:

Okidoki