Folktandvården Nybro

Nybro

Folktandvården Nybro hittar du i nybyggda och fräscha lokaler i centrala Nybro. Vi satsar på god tillgänglighet med öppet 07.00-19.00 fyra dagar i veckan.

Till oss är alla välkomna oavsett ålder eller vårdbehov. Vi erbjuder alla typer av behandlingar och våra lokaler är handikappsanpassade.

Hos oss kan du känna dig trygg i att du får den tandvård du behöver. Vi erbjuder Frisktandvård-fast pris på tandvård.
Välkommen!

Klinikchef: Cecilia Svedin
Kliniksamordnare: Annica Rooth
Tandläkare: Beata Sokol, Agnieszka Bargiel, Marina Magnusson, Martin Öst, Igor Kraszewski, Mahfuz Ahkter
Tandhygienister: Lise-Lotte Ottosson, Sylvia Grindblad Mattsson Susanne Lundin
Tandsköterskor: Linn Nilsson, Annica Gustavsson, MariAnn Johansson, Liselotte Svedberg, Eva Sjökvist, Emma Adolfsson, Annethe Smedjebrink, Catarina Odén, Susanna Gerdmar Karlsson, Annelie Ekberg och Sara Gustavsson

Stora Nygatan 5A, Nybro - visa på karta
Akutverksamhet, allmäntandvård, Pedodonti, Tandläkare