Folktandvården Nybro

Om Folktandvården Nybro

Vi erbjuder barn, ungdomar och vuxna allt från undersökningar och akut tandvård till mer avancerad tandvård. På vår klinik samarbetar tandsköterskor, tandhygienister och tandläkare för att du ska få ett så bra omhändertagande som möjligt. Vi har också ett nära samarbete med specialist- och sjukhustandvården.

Hos oss kan du teckna ett Frisktandvårdsavtal, som innebär att du betalar ett fast pris för din tandvård. Som frisktandvårdskund får du regelbundna undersökningar, nödvändiga behandlingar samt råd och stöd om hur du bäst tar hand om dina tänder.

Klinikchef: Cecilia Svedin
Kliniksamordnare: Paulina Kielek

Stora Nygatan 5A, Nybro - visa på karta
Akutverksamhet, allmäntandvård, Pedodonti, Tandläkare

Folktandvården Nybro

22:07 - 14 jan, 2019 skrev:

Är mycket nöjd med min tandläkare.
Har varit lite svårt med tider ibland, men blir uppringd ibland då jag kan komma med kort varsel.