Psykisk hälsa, Lidköping

Om Psykisk hälsa, Lidköping

Vår kurator arbetar med KBT - Kognitiv och beteendeinriktad terapi, stödjande samtal samt vanliga kuratorsärenden

I terapeutiska samtal handlar det om att ifrågasätta sina nuvarande, ofta negativa tankar och livsregler. Målet är att man ska komma fram till mer funktionella tankar och handlingar. Dessa ska i sin tur leda till att man får ökat välbefinnande och fungerar på ett bättre sätt i vardagen.

Hit kan du ringa själv eller få remiss av läkare

Rörstrands center, Fabriksgatan 4, 531 30, Lidköping - visa på karta