Gynmottagning Marika von Hamos, Lidköping

Fabriksgatan 4, 531 30, Lidköping - visa på karta

Gynmottagning Marika von Hamos, Lidköping

4,6

22:55 - 18 apr, 2018 skrev:

Det vilar lugn o harmoni på hela mottagningen! Marika är en fantastisk läkare som verkligen tar sig tid att lyssna! Kan varm rekommenderas!

14:41 - 24 aug, 2017 skrev:

Kan varmt rekommenderas

00:37 - 11 nov, 2016 skrev:

Det var först när jag träffade gyn.läk. Marika som jag fick den rätta hjälpen och en diagnos PMS, fast jag var 50 fyllda utan mens. Fick även rätt behandling, så jag mådde bra.

4,2

12:24 - 25 jun, 2016 skrev:

Mycket bra gynekolog som lyssnar på patienten och har lite mer kunskap än många andra gynekologer vad gäller hormoner, hormoner är så mycket mer än bara östrogen. Så här borde alla gynekologer vara.

4,2