Ortopediavdelning Lidköping, Lidköping

• Måndag - Söndag 10:00 - 24:00
  • Måndag - Söndag Dygnet runt

Ortopediavdelning Lidköping, Lidköping

10:28 - 01 maj, 2019 skrev:

VI två har fått nya höftleder. Vi tackar all personal för god omvårdnad . Änglar finns dom ja på avd 3 Lidköping.

17:15 - 07 feb, 2018 skrev:

Hej på er godingar.
Tack för den omtanke och hjälp jag fick hos er i Lidköking. Dessa goa sköterskor som tog hand om en.
Ps. Häng upp gärna detta på anslagstavlan med min tillåtelse så andra oroliga får del av det.Wow,säger jag bara.
H: En hopplös fall. Tack!Dss.Skriv stort till tavlan och sätt upp,snällä.

13:35 - 01 feb, 2018 skrev:

Underbar personal på 3:an och operation

Jag fick en knäprotes 29/1

14:34 - 29 sep, 2017 skrev:

Jag och min fästmö som skall få ny höftled, har bara positivt att säga om detta lasarettet.
Fint bemötande och jättetrevlig personal. Hela vårdkedjan från läkare till sköterskor 😀❤🏥

02:50 - 09 okt, 2016 skrev:

Har nyligen blivit opererad och fått en knäprotes. ALL personal har varit så bra. ALLA har haft tid, lyssnat, hjälpt till och förklarat. Jag måste bara nämna Ingemar, narkosläkare, som var så pedagogisk och förklarade helt suveränt och gav mig ett sånt lugn vid operationen,Tack! Jag menar ALL personal redan första kontakten med personalen i kassan var toppen och sedan fortsatte det . Ett stort tack från Lisbeth från Göteborg.

17:16 - 14 maj, 2016 skrev:

Hej har inte mått så bra på sjukhus nån gång hur enkelt för en enkel patient att få bedömning information om sjukdom planering av operation och att kunna delta i vården även i tel samtal gäller all personal såväl undersköterskor sjuksköterskor arbetsterapeut sjukgymnast laboratoriepersonal alla läkare och i patientreception cafeteria och sjukhusvärdinnor. Inför op på avd 3. Så underbara.
Bra jobbat.

21:36 - 09 feb, 2015 skrev:

Här har dom varit helt underbara. Hjälper till å som patient är man aldrig till besvär. Älskar personalen här! Dom brinner för sitt jobb verkligen