Audionommottagning Lidköping, Lidköping

Om Audionommottagning Lidköping, Lidköping

Audionommottagning Lidköping erbjuder diagnostisering/habilitering/ rehabilitering för personer med hörselskada/dövhet/dövblindhet i alla åldrar i syfte att öka delaktigheten i samhället och att ge ett så meningsfullt liv som möjligt.

Mellbygatan 11, 531 85, Lidköping, Sjukhuset i Lidköping - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Tidsbokade besök

Audionommottagning Lidköping, Lidköping

4,9

10:25 - 14 mar, 2019 skrev:

Mycket väl omhändertagande. Vore nog bra att ha två informationsmöten. Mycket information att ta in, ibland behöver man fundera lite. Med vänlig hälsning, Maritha

13:41 - 31 jan, 2018 skrev:

Väldigt proffsiga😀🌹

13:05 - 15 sep, 2017 skrev:

Jag tror att vi är bortskämda med Hörcentralens bemötande här i Lidköping !!!

21:07 - 16 jun, 2017 skrev:

Vänligt bemötande - kunnig personal och tydliga förslag om lämpliga hörhjälpmedel...