Närhälsan Ågårdsskogen vårdcentral, Lidköping

Närhälsan Ågårdsskogen vårdcentral

, Lidköping

Tallskogsvägen 2, 531 51, Lidköping, 53151 Lidköping

Uppdaterad 2024-01-08 För Pneumokockvaccination kontakta vårdcentralen. Ring 0510-85412 val 1 och sedan val 5. Säsong/Covid-vaccinering för vuxna upp till 79 år hänvisas till 1177 samlingssida för vaccinatörer och lediga tider i Västra Götaland. Gravida som önskar vaccinering får kontakta vårdcentralen via 1177.

Här finns specialistläkare inom Allmänmedicin samt läkare under utbildning. I telefonrådgivningen svarar erfarna distrikts- och sjuksköterskor under hela vår öppettid. Vi har sköterskor med egen mottagning inom astma/KOL, demens, diabetes. Vi har medicinsk fotvård och barnavårdcentral. Det finns även psykologer, kurator och psykiatrisjuksköterska. I nära anslutning till vårdcentralen finns även dietist och rehabmottagning. Tf Vårdcentralschef Marita Sigurd Enhetschef Johanna Bohrén

Informationen uppdaterades 08:07 - 6 mar, 2024

22 jan, 2024

Trött ordentligt på den" vårdcentralen!!!

8 feb, 2023

STORT TACK DR. MARIA BJÖRK.Du är kompetent, erfaren, begåvad och förståelig LÄKARE med en trevlig bemötande!

7 jan, 2023

2023.01.07. Tack dr. Peter Grönberg. Din skicklighet och kompetens är uppskattat.

1 apr, 2022

Jag har muskelinflammation, jag fick muskelavslappnande efter att ha krävt det. Fick komma till läkaren Maja o blev sjukskriven 14 dar till o fick smärtstillande jag skulle höra av mig om det ej blev bättre. Skulle jobbat halvtid igår, men värk o svårt att sova så jag ringde och sa att läkaren fick sjukskriva mig helt igår och framåt men ICKE jag skulle pröva att jobba, som inte går pga tungt arbete. Det är en fasa jag har inte råd att ta tjänstledigt, vad ska jag ta mig till? katastrof dålig vård! Jag går även hos en sjukgymnast. Betalar ju skatt för att få vård! Alla bara är det sant, JA!

25 jan, 2022

Veronika i labbet vägrade att Informera vilka prover som skulle tas. Hennes bemötande var aggressiv, respektlöst, skrämmande och hennes svar på klagomål var lögnaktig. Patient med psykologisk utbildning Regina

Här kan du se omdömen som Närhälsan Ågårdsskogen vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Receptionen öppen.

Vårdcentralen öppen

Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Hypertonimottagning, primärvård, Psykoterapi, barn och ungdom, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Gynekologi, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Osteoporosvård, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Psykologverksamhet, vuxna, Vaccination mot covid-19, Medicinsk fotvård, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Läkarverksamhet, särskilt boende, Psykoterapi, vuxna