Närhälsan Ågårdsskogen vårdcentral, Lidköping

Om Närhälsan Ågårdsskogen vårdcentral, Lidköping

Här finns specialistläkare inom Allmänmedicin samt läkare under utbildning. I telefonrådgivningen svarar erfarna distrikts- och sjuksköterskor under hela vår öppettid. Vi har sköterskor med egen mottagning inom astma/KOL, demens, diabetes. Vi har medicinsk fotvård och barnavårdcentral. Det finns även psykologer, kurator och psykiatrisjuksköterska.
I nära anslutning till vårdcentralen finns även dietist och rehabmottagning.

Vårdcentralschef Åsa Jolesjö

Tallskogsvägen 2, 531 51, Lidköping - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Närhälsan Ågårdsskogen vårdcentral, Lidköping

13:52 - 13 nov, 2014 skrev:

Allt tillfredsställande, kortare väntetider och en drop-in några dagar i veckan vore inte fel.