Mjölkuddens hälsocentral

Om Mjölkuddens hälsocentral

Hos oss finner du olika yrkeskategorier under samma tak. Vi har god kompetens och lång erfarenhet inom olika områden. Det gör att vi kan ge dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver specialistläkare i allmänmedicin har vi distriktssköterskor, mottagningssköterskor, diabetessköterskor, astma/KOL-sköterskor och en KBT-behandlare. Vi arbetar aktivt med egenvård och kan bistå dig om du vill sluta röka, hantera stress eller få råd om kost och motion. Hos oss finns också ett blodtrycksrum där våra besökare kostnadsfritt kan utföra egenkontroll av blodtryck.

Lista dig hos Mjölkuddens hälsocentral

Mjölkuddsvägen 75, 973 41 Luleå - visa på karta