Familjeläkarjour Gävle

• Lördag - Söndag 08:00 - 23:00
Husläkare / vårdcentral

Familjeläkarjour Gävle

23:21 - 20 jul, 2019 skrev:

Helt otroligt underbar och fantastisk personal på att ta hand om min dotter. Underbart bemötande och bra information. Fortsätt med erat arbete, ni har valt rätt yrke och när man som förälder känner sig trygg och tacksam över bemötandet, då har man bara gjort helt rätt (och mer än så). Tusen tack för den fina hjälpen vi fick idag.

10:48 - 20 aug, 2016 skrev:

Tusen tack till sköterskorna på familjeläkarjouren som jobbade idag 20/8 på förmiddagen❤️
Fantastiskt trevligt bemötande när vi kom med vår dotter som behövde hjälp med att dra loss ett örhänge som fastnat! Nu fortsätter vi vår resa mot Arlanda och semester på Mallorca☀️

07:37 - 27 okt, 2015

4,2