Länsenhet för ätstörningar

Om Länsenhet för ätstörningar

Mottagningen är en öppenvårdsmottagning för alla åldrar. Mottagningen tar emot personer från hela länet med anorexia, bulimi och ätstörning.$$Här ges individuellt anpassade behandlingar både enskilt eller i grupp. Vid behandling av hetsätningsstörning eller överviktsproblematik, kontakta din hälsocentral.$$Du som inte varit i kontakt med mottagningen tidigare söker dig till oss via En väg in på telefon 0771-44 55 00. Där får du råd och vägledning. Vid behov får du en tid inbokad. Du kan också skicka in en egen vårdbegäran via e-tjänsten.

Staketgatan 32, 3 tr,803 11 Gävle - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:15 - 09:15
  • Onsdag - Torsdag 15:00 - 16:00
På grund av allergirisken, undvik parfym.