Kirurgavdelning 11 A Gävle

Om Kirurgavdelning 11 A Gävle

På kirurgavdelning 11 A behandlas och diagnostiseras patienter med besvär och sjukdomar från urinblåsa och prostata samt från nedre tarmregionen, från tunntarmen och nedåt. Här vårdas också patienter med bråckproblematik, bröstcancer och sköldkörtelsjukdomar.

Lasarettsvägen 1,801 88 Gävle - visa på karta
  • Måndag - Söndag 15:00 - 19:00
En och samma anhörig bör hålla i kontakten med avdelningen. Den bästa tiden för den anhörige att ringa är efter 10.30.
Endokrin kirurgi, Kolorektal kirurgi

Kirurgavdelning 11 A Gävle

22:42 - 14 apr, 2018 skrev:

Jag låg inne på Gävle sjukhus avd 11A 11/4 till 12/4 2018 jag vill tacka er alla som jobbar där. Ni tog hand om mig på ett fantastiskt sätt, jag kände mig så ompysslad av er alla.
Stort tack till er ni är ett fantastiskt personal team på avdelningen.
Än en gång tack till er alla.
Carin Öhman