Östra Rögårdsgatan 9, Norrtälje

Akupunktur

Massage

Välkommen till Naprapatlandslaget Norrtälje!

Naprapatlandslaget är världens största naprapatkedja. Vår mottagning i Norrtälje finns på Kyrkogatan 11. Våra duktiga naprapater hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Om Naprapatlandslaget Norrtälje

Naprapatlandslagets grundare träffades redan 1998 på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan. Vi hade alla en gemensam dröm om att kunna hjälpa människor bli friskare genom naprapati och vi märkte att det saknades en stor aktör inom branschen. Därför startade vi Naprapatlandslaget. Nu har vi ett unikt gäng duktiga naprapater som alla jobbar för vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Detta gör vi på Naprapatlandslaget Norrtälje

Hos oss får du behandling för besvär som du känner i dina muskler och leder. Våra naprapater arbetar med många olika typer av metoder, till exempel massage, triggerpunktsbehandling, akupunktur och manipulation. Vi utgår alltid ifrån dig och dina förutsättningar och anpassar behandlingen efter just dina behov. De flesta hör av sig till oss med följande besvär:

• Ryggskott
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck

Centralt läge

Du hittar vår klinik mitt i Norrtälje centrum, i samma lokaler som Studio Karma (gamla posthuset).

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Naprapatlandslaget Norrtälje redan idag!

Informationen uppdaterades 09:17 - 20 mar, 2023