City Dental

Drottninggatan 27, Stockholm

City Dental

Tandläkarundersökning

Tandhygienistbehandling

Välkommen in till en av Sveriges största tandvårdskliniker

City Dental ligger på Drottninggatan 27 centralt beläget mitt i Stockholms city. Här får du träffa tandläkare och tandhygienister med mångårig erfarenhet och som erbjuder dig tandvård av absolut högsta kvalitet. Vi har generösa öppettider och kan ta emot dig alla dagar i veckan från tidig morgon till sen kväll, även helger.

Vi erbjuder all typ av tandvård

Vår mottagning är helt digitaliserad och vi arbetar endast med den absolut senaste tekniken och utrustningen inom tandvård. Vi kan erbjuda all typ av tandvård, till exempel undersökningar, allmäntandvård, estetisk tandvård, implantat, kirurgi, tandreglering, tandblekningar etc. Vi tar även hand om tandvårdsrädda.

Akut tandvård alla dagar i veckan

Har du drabbats av akuta besvär, så kan du vända dig till oss på City Dental alla dagar i veckan. Även kvällar.

Tandtekniker

City Dental har sitt eget tandtekniska laboratorium inne på kliniken. Detta hjälper till att tandläkaren i samarbete med tandteknikern kan få fram både bästa estetiken och bästa passformen för just dig på kronor och broar.

Vi på City Dental

City Dental har ca 35 tandläkare och ungefär lika många sköterskor, samt 4 tandhygienister på heltid. Tillsammans med receptionister och övrig personal pratar vi över 30 olika språk. Mångfalden och kulturblandningen har blivit signum för oss och ökar kommunikationsmöjligheterna med våra patienter. Vi har t.o.m. tandläkare som kan teckenspråk.

Ring oss på 08–200 680 eller boka direkt via vår hemsida www.citydental.se

Välkommen!

Informationen uppdaterades 13:06 - 11 jan, 2024

23 feb, 2024

Värsta upplevelsen någonsin, gå ej hit

23 feb, 2024

Har hört att citydental ska vara billigt, fick istället det dyraste kostnadsförslaget jag någonsin fått

4 jan, 2024

Vill du bli blåst på både pengar och tänder så ska du vända dig till City Dental. Extremt otrevliga också, speciellt de som kallar sig "experter". Tur att man kollade upp med en annan tandläkare efter besöket hos City Dental. Har kvar både tänder och pengar. Riktigt fult gäng de där på Drottninggatan. Money Talks

3 jan, 2024

Väldigt bra personal och mycket bra kundbemötande.

3 jan, 2024

Jätte bra tandläkar plats och bra personal med bra bemötande

Söndag:10:00 - 17:00

Söndag:10:00 - 17:00