Tandläkare Elisabeth Ådén Jangenstål AB

Om Tandläkare Elisabeth Ådén Jangenstål AB

Ta kontakt med mottagningen för att lista ditt barn. Därefter kallas barnet regelbundet till tandvården.

Alla barn mellan 3-19 år välkomnas till mottagningen. Vi bedriver allmän barn- och ungdomstandvård och har kontakter med specialister vid behov.

När mottagningen är stängd kan du vid akut behov av vård vända dig till Cityakuten Tandvård Olof Palmesg. 14A tel. 412 29 00 eller till Vårdguiden på telefon 08-320 100.

Odeng. 83,Stockholm - visa på karta
Tandläkare