Drottninggatan 90B, Stockholm, Norrmalm

Tandhygienistbehandling

Välkommen till Drottning Dental - din tandläkare på Norrmalm!

Drottning Dental är en tandläkarklinik i centrala Stockholm. Kliniken är en del av Praktikertjänst och har bedrivit tandvård i över 20 år. Här jobbar tandläkaren Leila Nassadjpoor som bland annat har lång erfarenhet av att behandla tandvårdsrädda patienter. På Drottning Dental möts du av professionell personal, god stämning och ett bra bemötande. Fokus är på att erbjuda dig bästa möjliga tandvård! Språk som talas på mottagningen är svenska, engelska och persiska.

Drottning Dental är ansluten till Försäkringskassan, vilket innebär att både allmänt tandvårdsbidrag (ATB) och högkostnadsskydd gäller.

Utbudet hos Drottning Dental

Här får du hjälp med allt från förebyggande tandvård till avancerad tandvård, till exempel:

• tandläkarundersökning

• tandimplantat

• porslinsfasader

• tandblekning

• tandprotes.

Förutom välplanerade tandvårdsbehandlingar så samarbetar Drottning Dental med specialister inom kirurgi och endodonti vid behov. För osynlig tandställning kan du boka en konsultation hos Drottning Dental för mer information.

Kampanj på tandblekning

Just nu så har vi på Drottning Dental kampanj på tandblekning. Du betalar 1999 kr istället för ord pris 2499. Boka din tid genom att ringa oss på 08 411 04 61

Så hittar du till kliniken

Drottning Dental ligger centralt i Stockholm på Drottninggatan 90BV. Här är det nära till kommunikationer, du kan till exempel åka tunnelbana och pendeltåg till Hötorget, cirka 6 minuters gångavstånd, eller T-centralen, cirka 10 minuters gångavstånd.

Välkommen till Drottning Dental!

Informationen uppdaterades 14:39 - 4 apr, 2024

Leila Nassadjpoor

Anette Levin

Elisabeth Lindblom

7 mar, 2024

10/10 på allt! Bästa tandläkaren jag besökt. Kunniga, otroligt bra praktiska tips och supertrevliga!

08 411 0# ## Visa nummer