Norrlandsgatan 11, Stockholm

Naprapatbehandling

Massage

Välkommen till Agilokliniken på Norrlandsgatan!

Agolikliniken startades redan 1991, då under namnet Stockholm/Tumba Naprapat och Idrottsskadeklinik. Grundarna Christer Cromell och Patrik Sundström arbetar fortfarande kvar, och Agilokliniken har växt så den finns på 7 ställen: Stockholm City (Västra Järnvägsgatan och Norrlandsgatan), Södermalm, Slussen, Tumba, Sickla och Arenastaden.

Mottagningen på Norrlandsgatan är den senaste, och följer naturligtvis Agiloklinikens övergripande ambition att ligga i framkant när det gäller teknisk utrustning. Därför är alla kliniker utrustade med stötvågsutrustning och strömmaskiner.

Det här kan vi på Agilokliniken Norrlandsgatan hjälpa dig med

På Agilokliniken kan du få hjälp med effektiva manuella behandlingar, individuellt anpassade efter just dig. Vi kan också ta fram speciella rehabiliteringsövningar för att hjälpa dig komma tillbaka till ett aktivt liv så snabbt som möjligt - för ingen ska behöva ha ont i onödan!

Kvalitet och effektivitet

Vi vill alltid erbjuda dig det bästa möjliga behandlingsupplägget, och därför hittar du en mix av personal med allt från 1 till 20 års erfarenhet. Det ger oss en bra kombination av lång erfarenhet och nyare kunskaper, så du kan få den hjälp du behöver.

Varmt välkommen att kontakta oss på Agilokliniken Norrlandsgatan om du har några frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 10:06 - 31 jan, 2024

Eleonora Ahlbäck

Camilla Hedlund

2 feb, 2023

13 jan, 2023

Googlade vid 08.00 och två timmar senare hade jag en tid bokad. Cornelia utförde magi på min rygg. Återbesök bokat och kan inget annat än att rekommendera dem varmt.