Olof Palmes gata 13A, Stockholm

PTJ Dental Tandakuten City

Välkommen till PTJ Dental Tandakuten City!

Vi är en tandakut för hela familjen, med generösa öppettider så du snabbt och enkelt kan få en tid hos oss. Vi finns centralt vid Hötorget på Olof Palmes gata 13A, och vi som jobbar på mottagningen är tandläkare och tandsköterskor. Förutom akuta besvär är du självklart också välkommen till oss för allmäntandvård, som undersökningar, lagningar och tandrengöring.

Vi erbjuder även akut tandvård på lördagar.

Akut tandvård i Stockholm City

Hos oss kan du göra rutinmässiga undersökningar och få hjälp vid mer akuta besvär, som till exempel:

• Tandvärk

• Besvärande visdomständer

• Utslagna tänder

• Ilningar

Heltäckande tandvård för hela familjen

Förutom att ta emot akuta patienter välkomnar vi dig också att komma till oss för andra besvär och behandlingar! Vi hanterar det mesta inom allmäntandvård, till exempel kan du få hjälp med

• regelbundna tandläkarundersökningar

• lagningar

• rotfyllning

• tandrengöring.

Tandvård i trygg miljö

Då vi vet att många drar sig från att gå till tandläkaren eller upplever tandläkarbesök som obehagliga värnar vi om att du som patient ska känna dig trygg och väl omhändertagen. Känner du oro kan du alltid prata med oss så vi kan göra vårt yttersta för att minska obehag under besöket.

Välkommen till oss på PTJ Dental Tandakuten City för snabb och professionell hjälp!

Informationen uppdaterades 11:58 - 16 nov, 2023

22 dec, 2022

Tack för ett fint mottagande när jag akut behövde besöka er!

26 apr, 2022

Lätt att boka tid, trevliga medarbetare och jättefin klinik. Jag kommer bli en återkommande patient, tack!

Tisdag - Onsdag:08:00 - 16:00

08-5800#### Visa nummer