4.88
Öppet idag från 08:00

RitzDental - Tandläkare Johan Ritzler

Birger Jarlsgatan 34

RitzDental - Tandläkare Johan Ritzler

Hej. Jag Johan Ritzler har tagit över denna mysiga tandläkarmottagning efter pensionerade Ingemar Norgren. Mitt team med tandsköterskan Maija och tandhygienisten Kia vill förvalta hans arv väl. Vi står för god tandvård och ärlig kommunikation. Vi vill ta hand om dig som patient på bästa sätt. Se vår hemsida www.ritzdental.se för mer information om oss. Välkommen!

Logga - Kry

4.88 / 5

14 okt, 2019 Helene W. skrev:

Johan är den bästa tandläkare jag har haft, alla kategorier. Hjälpsam, lyssnar och väldigt duktig! Johan har hjälpt mig med tandreglering Invisaling. Vi påbörjade behandlingen för ca 4 år sedan. Själva behandlingen tog ca två år, och jag är sååå nöjd. Nu går jag till Johan för årliga kontroller. Jag har även träffat tandhygienist Kristina Lindell som gör ett toppenjobb med extra rengöring en gång om året. Tandsköterska Maja är även hon en pärla!

20 feb, 2018 Tobias skrev:

Mycket bra kommunikation vad man gör hela tiden i munnen. Känns galet bra... !

18 maj, 2017 ingemar skrev:

Stans bästa och mysigaste klinik och personal

17 maj, 2017 Malin skrev:

Johan hjälpte mig till vitare, fräschare tänder. Helnöjd!👍

17 maj, 2017 ingemar skrev:

Strålande.