Odenplans Läkarhus plan 12, Odengatan 69, Stockholm

Kvinnlig gynekolog

Klimakteriebesvär

Urininkontinens

Framfall

Välkommen till Gynekolog Charlotte Ullberg i Odenplans Läkarhus!

Doktor Charlotte Ullberg är specialistutbildad gynekolog och har många års erfarenhet inom yrket.

Vi kan oftast erbjuda snabba tider.

Vi kan till exempel hjälpa dig med gynekologisk undersökning och utredning gällande följande:

• Blödningsrubbningar

• Gynekologiska infektioner

• Klimakteriebesvär

• Urinläckage/framfall

• Infertilitetsutredning, vid utredning av par bokas separat tid till partnern, gärna intilliggande

• Utredning av cellförändringar

• Abortrådgivning

• Ultraljudskontroll i tidig graviditet

• Provtagning av könssjukdomar

• Preventivmedelsrådgivning

• Akuta gynekologiska besvär

• Oro för gynekologisk sjukdom

Vi är anslutna till Region Stockholm och regionens patientavgifter liksom avbokning inom 24 timmar gäller hos oss.

Varmt välkommen att boka tid hos Gynekolog Charlotte Ullberg!

Informationen uppdaterades 12:58 - 31 jan, 2024

Charlotte Ullberg

6 mar, 2024

Proffsig och kunnig. Informerade att om ville ha en vanlig hälsoundersökning får man betala den själv. Då vore bra att det står tydligt och klart INNAN man kommer på undersökning. Exempelvis här.

5 mar, 2024

29 feb, 2024

Jag har varit där två gånger. Första gången uppfattade jag henne som arrogant men kunnig. Eftersom jag uppskattar rakhet och erfarenhet testade jag ett till besök men fick då uppleva det som många beskriver nedan. Jag fick en obefogad, helt vansinnig utskällning och ett beteende och bemötande som är det värsta jag mött inom vården. Det är inte okej att detta tycks pågå år efter år.

20 feb, 2024

Känner mig ledsen och uppgiven efter mötet med Ullberg. Kom till avsatt tid men hade missat informationen om att de vill att man kommer 15 min innan den - något som ändå inte hade varit möjligt för min planering och som borde framgå tydligare vid bokning om Ullberg tycker att det rättfärdigar att behandla sina patienter nedvärderande. Känner mig Tillintetgjord och dum i huvudet efter detta besök. Gå inte hit om du är känslig för kallt bemötande. Betalade trots allt för besöket.

19 feb, 2024

Jag upplevde Charlotte som kunnig och saklig men också väldigt arrogant och på snudd till otrevlig. Precis innan jag skulle gå in hörde jag hur hon nästan skällde ut en annan patient som ställde frågor hon kände att hon inte hade tid att svara på, vilket redan gjorde mig illa till mods innan jag gick in. Jag tycker man om möjligt ska boka tid hos en annan gynekolog om man är känslig för otrevligt bemötande. Jag känner inte att jag vill gå tillbaka till henne.

072-897#### Visa nummer