KBTgruppen

Norrmalm-City, Stockholm

Välkommen till KBTgruppen i Stockholm!

På KBTgruppen erbjuder vi professionell vård med hög och bred kompetens. Hos oss får du behandling, rehabilitering och handledning med KBT-inriktning. Vi ger även utbildningar samt utför analyser och psykologiska utredningar med åtgärdsförslag.

Vad vi på KBTgruppen Stockholm kan hjälpa dig med

Hos oss kan du bland annat få hjälp med:

• Ätstörningar
  • Sömnsvårigheter
  • Specifik fobi
  • Stress, utmattning och utbrändhet
  • Tvångssyndrom

Vilka kan komma till KBTgruppen?

På KBTgruppen arbetar vi med vuxna, ungdomar och barn. Du kan antingen komma till oss som privatperson, genom din arbetsplats eller genom ditt försäkringsbolag.

Hos oss är alla medarbetare legitimerade psykologer och/eller psykoterapeuter med utbildning i kognitiv beteendeterapi. Vårt arbete utgår från individuella beteendeanalyser och vi håller oss ständigt uppdaterade enligt de senaste forskningsrönen.

Korta väntetider

På KBTgruppen försöker vi alltid att erbjuda dig en tid inom en vecka. Vi kan även erbjuda behandlingar på franska och engelska.

Vår mottagning i Göteborg

KBTgruppen har även en mottagning i Göteborg. För mer information och kontaktmöjligheter besök gärna vår hemsida!

Informationen uppdaterades 11 maj 2016 av Vården.se

08-20 00 28
Visa telefonnummer

Bryggargatan 10, Stockholm - visa på karta

Behandlingar hos KBTgruppen

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Fråga ställd 21:27 10 apr 2017

Hej, jag är i behov av KBT behandling och undrar vad priset för en behandling är hos er?
    Tack!
    Mvh
    Camilla

KBTgruppen svarar:

Hej Camilla,
    Våra sessioner är på 45 minuter och kostar 1500 kronor per gång. För studerande på universitet/högskola samt personer över 65 år erbjuder vi en rabatt på 25 %.
    Om du har fler frågor eller önskar boka in en session är du varmt välkommen att höra av dig till oss på info@kbtgruppen.se
    Med vänliga hälsningar Kbtgruppen

• Kungsfors Tandläkarmottagning Proffsigt bemötande av hela personalen. Tack - Bertil Karlsson Lindome
    • Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Linden Katrineholm Hej! Var hos er måndagen den 18/9 med min onda fot. Träffade den trevliga och kunniga sjukgymnasten Hanna Karlsson. Hon lyssnade på mitt ... - Marie Malm
    • Gynmottagning Vårby Hej Håller med in andras omdöme. Alltid trevligt bemötande och så hjälpsamma. Det är långt ifrån alla mottagningar som är så hjälpsamma som... - Carina
    • Vårdcentralen Laxen Man får alltid ett professionellt och omtänksamt bemötande. En personal som har empatin kvar. Varje gång hag kontaktat dem har hag fått bra ... - Inger Nilsson
    • Tandläkare Anders Ewert Världens bästa tandläkare, lugn, kompetent, vänlig, och det gör inte ont ens när han drar visdomständer :) - Kate