aleris-specialistvård-sabbatsberg-ingång

Aleris Specialistvård Sabbatsberg

Vasastan, Stockholm

Aleris Specialistvård Sabbatsberg erbjuder ett stort utbud av specialistvård och operationsverksamhet på Sabbatsberg mitt i centrala Stockholm. Här får du träffa erfarna specialistläkare som tillsammans med övrig vårdpersonal tar hand om dig. På flera av våra mottagningar är det önskvärt eller ett krav att du har en remiss. Kontakta oss för mer information om hur du kommer till oss. Vi har avtal med Stockholms läns landsting.

Hos oss finns följande verksamheter:

Allmänkirurgi Operation

Aleris Plastikkirurgi Medicinska intyg: flyg- och dykmedicinska undersökningar
Informationen uppdaterades 27 juni 2017 av Vården.se

Växel/Operation
08-690 63 00
. Allmänkirurgi Gynekologi Handkirurgi Ortopedi Urologi Uroterapi Öron-Näsa-Hals
08-690 63 15
Visa telefonnummer

Olivecronas väg 1, Stockholm - visa på karta

Vägbeskrivning

T-bana Odenplan.
Buss 50, 61 hpl Sabbatsbergs sjukhus.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Södertäljekirurgen Otroligt trevlig och kompetent dr. Inga väntetider. Rekommenderas! - Jenny
    • Sant Elias Klinik Alltid lätt att få tid. Mycket duktig och informativ. - Madeleine Smedberg Mrdjen
    • FertilitetPlus Marie är fantastisk. Professionell, engagerad och empatisk. Man får den hjälp som krävs utan krångel! - Tina
    • Engelbrekts Kiropraktorcenter Om du har problem med hälsporre o inte blivit bra med konventionell behandling är den stötvågsbehandling som kliniken ger mycket bra. - Kjell Karlsson
    • Närhälsan Strömstad rehabmottagning Underbar personal, proffsig, vänlig, peppande, leende, hjälpsam .......... - Kristina Johansson