Stockholm Hud Odenplan, Norrmalm

Norrmalm-City, Stockholm

Hudmottagningarna från Farsta, Vällingby och Odenplan har blivit en större gemensam mottagning och vi har öppnat i helt nyrenoverade lokaler i Läkarhuset Odenplan.
Här finns det stor kompetens både inom medicinsk och kirurgisk dermatologi. Vår personal har lång erfarenhet av hudsjukvård och tillsammans vill vi verka för en god vård och ett personligt bemötande.

Allmän hudsjukvård och tumör behandling.

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

T-bana Odenplan, grön linje

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 15:26 - 09 jan, 2017 skrev:

Läkare och skötare väldigt professionella.

Däremot är det OERHÖRT svårt att nå de på telefon. Dåliga öppettider för telefonsamtal och alltid upptaget.

Till toppen

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Hudvård Stockholm