Stockholm Hud Odenplan, Norrmalm

Norrmalm-City, Stockholm

Hudmottagningarna från Farsta, Vällingby och Odenplan har blivit en större gemensam mottagning och vi har öppnat i helt nyrenoverade lokaler i Läkarhuset Odenplan.
Här finns det stor kompetens både inom medicinsk och kirurgisk dermatologi. Vår personal har lång erfarenhet av hudsjukvård och tillsammans vill vi verka för en god vård och ett personligt bemötande.

Allmän hudsjukvård och tumör behandling.

Nybesök till specialistläkare inom vårdval Hud kräver att du har remiss från 1 januari 2017. Det betyder att patienter först skall gå till sin husläkare för en första medicinsk bedömning och eventuellt behandling av besvär. Husläkaren remitterar sedan vid behov vidare det som skall bedömas och behandlas av en specialist inom hudvård.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 08 - 587 101 40
Odengatan 69,4 tr,STOCKHOLM - visa på karta

Dermatologi, Hudvård

• 15:26 - 09 jan, 2017 skrev:

Läkare och skötare väldigt professionella.

Däremot är det OERHÖRT svårt att nå de på telefon. Dåliga öppettider för telefonsamtal och alltid upptaget.