CityAkuten Öron-Näsa-Halscenter, Norrmalm

Norrmalm-City, Stockholm

CityAkuten öron-näsa-hals (ÖNH) är en komplett specialistmottagning inklusive operationsavdelning som ingår i Vårdval Stockholm.

Vi tar emot vuxna och barn från 6 månader med ÖNH-besvär såsom återkommande öroninflammation, nästäppa, näs-och bihålebesvär, näspolyper, näsblödningar, halsbesvär, heshet  och  snarkningar. Vi erbjuder hörsel-, yrsel och tinnitusutredning med bl a hörselprov och fördjupad yrselutredning.Vårt team av specialister består av öron-näsa-halsspecialister, narkosläkare, audionom, audiolog och specialistsjuksköterskor samtliga med lång erfarenhet.

Avgiftsfritt upp till 18 år.Högkostnadsskydd/Frikort gäller. Patientavgift enligt taxa: Besök hos läkare på specialistmottagning.
Remiss krävs.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 601 01 30
Apelbergsgatan 48,1 tr,,STOCKHOLM - visa på karta

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård

• 18:56 - 13 sep, 2018 skrev:

Fantastiskt bemötande av professionell personal. Rekommenderas verkligen!