CityAkuten Öron-Näsa-Halscenter

Stockholm

CityAkuten öron-näsa-hals (ÖNH) är en komplett specialistmottagning inklusive operationsavdelning som ingår i Vårdval Stockholm.

Vi tar emot vuxna och barn från 6 månader med ÖNH-besvär såsom återkommande öroninflammation, nästäppa, näs-och bihålebesvär, näspolyper, näsblödningar, halsbesvär, heshet  och  snarkningar. Vi erbjuder hörsel-, yrsel och tinnitusutredning med bl a hörselprov och fördjupad yrselutredning.Vårt team av specialister består av öron-näsa-halsspecialister, narkosläkare, audionom, audiolog och specialistsjuksköterskor samtliga med lång erfarenhet.

Apelbergsgatan 48,1 tr,,STOCKHOLM - visa på karta

18:56 - 13 sep, 2018 skrev:

Fantastiskt bemötande av professionell personal. Rekommenderas verkligen!