Sturegatan 16, Stockholm

Humlegårdstandläkarna - Tandläkare Anna Wraxe

Välkommen till Humlegårdstandläkarna - Tandläkare Anna Wraxe!

Jag heter Anna Wraxe och jag är en av tandläkarna på mottagningen Humlegårdstandläkarna på Östermalm i Stockholm. Här jobbar jag tillsammans med mitt team bestående av tandhygienist Ann-Marie Birkvik och Anneli Arnekleiv.

Tandläkare Anne Wraxe tar emot bokningar av nya patienter via Vården.se. Du som befintlig patient är välkommen att kontakta kliniken.

Det här kan du få hjälp med hos Humlegårdstandläkarna

Vi utför de flesta typer av behandlingar, allt från patienter med stort behandlingsbehov till de som vill få estetisk tandvård. Vi kan även hjälpa dig som är tandvårdsrädd.

Du kan bland annat få hjälp med:

• tandlagning
  • tandblekning
  • tandköttsinflammation
  • tandimplantat
  • krona på enstaka tand (metall, porslin eller helkeramisk)
  • rotfyllning
  • tandrengöring
  • tandstensborttagning.

Vid behov har vi ett gott samarbete med specialister för att våra patienter ska få bästa möjliga vård.

Vi anstränger oss för att bedriva Grön Tandvård gällande de material vi använder.

Behandlingsfilosofi

Vårt mål är att alla, nya som gamla patienter, ska känna sig välkomna och få en kvalitativ behandling i en lugn miljö. Vi tror på att alla patienter ska informeras om munstatus och kostnader innan påbörjad behandling.

Varmt välkommen till oss!

Informationen uppdaterades 14:02 - 9 jan, 2024

Anna Wraxe

Anneli Arnekleiv

Ann Marie Birkvik

27 feb, 2024

Otroligt professionell och trevlig personal! Service-minded. Här känner man sig väldigt trygg och i goda händer. Rekommenderar varmt!

29 mar, 2023

Att byta tandläkare är alltid svårt ! Jag blev rekommenderad att gå till Anna och hennes team och det ångrar jag inte, proffsigt, trevligt och tryggt. Tack !

23 nov, 2022

4 feb, 2022

Tack Anna du är en klippa så tryggt att komma till dig, kram Maud

16 nov, 2021

Oj oj oj, så bra Anna Wraxe med team är. Bästa tandläkaren jag har haft.

Fråga ställd 15:53 - 15 jan, 2020

Hej, Tar ni emot nya patienter ? Har två på jobbet som rekommenderar Anna W. Min egen tandläkare har gått i pension. Är det ok att bara boka en vanlig undersökningstid ?

Humlegårdstandläkarna - Tandläkare Anna Wraxe svarar:

Hej Klas! Det går bra att boka en undersökning hos oss, antingen ringer du mig för en tid eller så går du in via vår hemsida och bokar på webben. Du når mig på telefonnummer 08-208056 Med vänlig hälsning Anneli team Wraxe

Fråga ställd 14:27 - 20 aug, 2019

Hej Anna,jag heter Gun-Britt Widnersson kom just hem från din kollega Mannen Fruängstandläkarna, fick en chock när flickan i receptionen sa att jag har en obet.faktura som skall tillhöra dig från 2012 på 619:75 hur kan detta vara möjligt ingen har sagt något under alla år som jag gått där hos både tandhygienisten samt Manne har heller inte fått någon påminnelse om detta.Jag betalar alltid direkt kontant i receptionen. Fakt nr 274 20120521 patient nr 190058 har du krav på mig för denna. Detta känns kränkande att komma år 2019 du o jag träffades några gånger sedan slutade du vilket var tråkigt för jag kände mig trygg med dig.Hoppas du kan hjälpa mig med detta tråkiga ärende.Mitt telefon nr 070-5559959 eller mail gun-britt@widnersson.se

Humlegårdstandläkarna - Tandläkare Anna Wraxe svarar:

Hej Gun-Britt, när jag lämnade Fruängstandläkarna avslutade jag min ekonomi där och vad jag vet har jag inga krav på dig. Konstigt att de inte sagt något tidigare om det nu är så att fakturan fallit mellan stolarna. Kan dom inte bara avskriva fakturan? Hoppas att det löser sig! Med vänlig hälsning Anna Wraxe