Sveavägen 45, Stockholm

Kronor

Tandblekning

Tandimplantat

Pris efter konsultation

Välkommen till Tandläkarna Graf!

Tandläkarna Graf driver en modern tandläkarpraktik belägen i centrala Stockholm. Här erbjuder vi alla former av tandvård, exempelvis vita lagningar, porslinskronor, skalfasader och keramiska broar. Vi utför även lättare estetisk tandreglering med Inman Aligner.

Vi har över femton års erfarenhet av implantatbehandlingar, där vi tar hand om allt från undersökning till färdigt jobb. Vi kan även erbjuda narkos och hjälper personer med tandvårdsrädsla.

På vår praktik arbetar vi för att tillgodose högt ställda krav på professionell verksamhet och tandvård. Vi använder alla moderna behandlingsformer och vidareutbildar oss kontinuerligt.

Våra patienter erbjuds ett skriftligt kostnadsförslag innan vi sätter igång med behandlingen. Vi kan även erbjuda ett förmånligt kreditupplägg i samarbete med Vasa kredit. Vår klinik är öppen måndag-torsdag.

Tandläkarna Graf kan tillämpa specialistkompetens

Vid behov av specialistkompetens kan vi vända oss till vårt stora kontaktnät av erfarna specialister som vi har ett nära samarbete med. Stefan Graf arbetar även deltid på en specialistklinik.

Vi hjälper dig med implantat

Vi har lång erfarenhet av att arbeta med tandimplantat och kan hjälpa dig genom hela processen. Stefan Graf har flera vidareutbildningar inom kirurgi, protetik och implantat, och en Master of Science in Oral Implantology från Frankfurt.

Logotyp för moi Frankfurt

Vi är Qulan-certifierade

Vi är certifierade enligt Qulan - ett kvalitetssäkringssystem för tandvården som hjälper oss att behålla och utveckla en hög standard inom områdena kvalitet, patientsäkerhet, miljö och trivsel.

Tandläkarna Graf är är certifierade enligt Qulan.

Vi finns också i Åkersberga

Läs mer om vår klinik på Furmans väg 27 i Åkersberga här!

Välkommen som patient hos Tandläkarna Graf!

Informationen uppdaterades 09:03 - 26 apr, 2023

Stefan Graf

Ingrid Graf

Anneli Tengedal

25 okt, 2022

Ni rockar fett. Man kan vara tabndvårdsrädd utan att Ingrid blir arg.

1 feb, 2021

Hit kommer jag att fortsätta gå!

1 feb, 2021

Väldigt trevligt att komma till er!