Kvartersakuten Surbrunn, Norrmalm

Distriktssköterskor:
Tel-tid må-fr 8.30-9.15
öppen mottagning 9.30-10.30

BVC finns.

På jourtid vardagar 17-22 och lördag, söndag och helgdagar hänvisas till Närakuten Sabbatsberg,tfn 672 39 90

Vi är en godkänd Astma-/KOL-mottagning. Läs mer om Astma-/KOL-mottagning i Stockholms läns landsting på:
www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Astma-KOL-mottagning-i-Stockholm/

T-bana Odenplan

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 20:36 - 29 aug, 2016 skrev:

Upplever noggrannhet och lyhördhet för mina problem.
    Mycket längre hemifrån – har svårt att gå, men går ändå helst till Surbrunn.
    Tydlig och bra info i telefon och på mottagningen.
    Allt förefaller fräscht och gott om sittplatser i väntrummen.
    Har fått bra och inkännande svar på mina frågor.

• 08:25 - 09 mar, 2015 skrev:

Alltid bra bemötande och vid akuta tillfällen har vi alltid fått en tid. Annars finns ju alltid drop in vid akuta fall på förmiddagen. BVCn är fantastisk!

• 08:43 - 13 nov, 2014

• 09:53 - 10 apr, 2012 skrev:

Har gått här, men bytte eftersom de va svårt att få tid. Annars har jag egentligen inget att klaga på. Jag ger dom 3 av 5.

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Jämjö vårdcentral Bästa doktorn räddade mitt liv tack för det ....när man kommer ner dit så känner man sig hemma ..man kan slappna av ....o man känner att do... - Barbro Holgersson
    • Ålidhems hälsocentral Var på besök hos barnmorska och blev verkligen super bra bemött! - Caroline
    • Sabbatsbergs Ögonlaser Tack vare ett nonchalant bemötande hos den "flotta" laserkliniken hade jag lyckan att komma i kontakt med Sabbatsberg Ögonlaser med Axel och... - Jan Nellerup
    • Närhälsan Landvetter vårdcentral Svarar aldrig i telefon Jättekorta telefontider HOPPLÖSA! - kristoffer Nilsson
    • Specialistläkarna Sergel City I had Hallux Valgus surgery on my foot, performed by Dr. FREDRIK STRÖMWALL, Specialist i Ortopedi and I couldn't be happier! Dr. STRÖMWALL i... - Karlena Nilsson