Tandläkarpraktik Pia Borgedahl AB

Om Tandläkarpraktik Pia Borgedahl AB

Vår tandvård syftar till att hålla dig frisk i dina tänder och dess omgivande vävnader. Vi arbetar alltså för att hindra skadors uppkomst.

Bråddgatan1 602 22 Norrköping - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:08 - 16:16
Ej angivet
Tandhygienist, Tandläkare

Tandläkarpraktik Pia Borgedahl AB

17:47 - 14 aug, 2016

09:00 - 09 nov, 2012 skrev:

Fantastiskt bemötande för rädd patient. Inga nedvärderande kommentarer utan en underbar tandskötetska som höll min hand under undersökningen. Pia själv är verkligen lätt på handen och visar stor förståelse. Tack vare er så minskar min ångest för varje besök!

19:26 - 22 apr, 2012 skrev:

Proffsigt bemötande av personalen, bra behandling och fantastiskt fina lokaler! Inte sterilt och tråkigt som hos andra tandläkare utan med flott inredning, kristallkronor och gammaldags kuriosa. Det viktigaste är naturligtvis dock behandlingen och bemötandet av personalen. Själv är jag lite rädd för tandläkare men den rädslan har verkligen minskat sen jag började gå hit! Här blir man verkligen omhändertagen och alla är så trevliga! Jag är en patient sen 10+ år och kommer fortsätta vara det!