Borås Vårdcentral

Borås Vårdcentral

, Borås

Herrljungagatan 1, 506 30, Borås, 50630

Välkommen till Borås Vårdcentral och BVC. Vi finns i moderna lokaler i Knalleland med bra parkeringsmöjligheter och bussförbindelser. Vår ambition är att ge invånarna i Borås och omnejd bra och snabb vård av erfaren personal där vi sätter patientens behov i fokus genom trygghet och kontinuitet. Vi erbjuder distriktsläkare- och distriktssjuksköterskemottagning, astma/KOL mottagning, samtalsmottagning, diabetessjuksköterska och laboratorium. För de små har vi en fin BVC avdelning där vi erbjuder hälsoundersökningar och vaccinationer för barn samt rådgivning om ditt barns utvecklig och hälsa fram till förskoleåldern.

Informationen uppdaterades 05:55 - 9 jan, 2024

30 maj, 2023

Varit Patient här i ett antal år Efter provat flera olika vårdcentraler Har jag blivit så bra bemött och fått ordning på både mitt liv och hälsa Stort tack till alla Speciellt Dr Daniel

7 apr, 2023

Det är det sämsta stället under hela mitt liv,alla kategorier. Läkaren rusar in. Säger att han inte har tid med mig. När jag försöker förklara problemet så säger han att jag pratar för mycket. Han är HELT ointresserad. Det är andra gången jag råkar ut för en sådan läkare där. Första gången när jag hade stora problem så tyckte läkaren att jag skulle tänka positivt. Jag rekommenderar inte detta ställe till någon.

16 sep, 2021

28 jul, 2021

Väldigt bra vårdcentral en av dem bästa i Borås är så nöjd med den hjälpen jag har fått. Bytte från en annan till denna och kunde inte ha gjort ett bättre val.

19 nov, 2020

Tycker inte läkaren verkar ha koll på saker och ting. Skriver fel i journalen, påstår sig inte veta viss information, trots att han antecknat den i journalen, och jag känner mig inte lyssnad på. Så tyvärr, väljer jag annan vårdcentral och rekommenderar inte denna alls.

Här kan du se omdömen som Borås Vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Vaccination mot covid-19, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT), Allmänmedicin