Ungdomshälsan Skellefteå

Om Ungdomshälsan Skellefteå

020420042

Vi är till för dig som är mellan 16 och 22 år som funderar kring hälsa, relationer, studier, arbete, fritid, ekonomi eller annat i din vardag.

Alla besök på mottagningen är gratis.

Tid kan bokas under drop-in eller övrig tid. Kontakta oss för att hitta en tid som passar.

Du kan skicka e-post eller sms till oss när som helst så svarar vi så snart vi har tillfälle.

SMS: 070-553 00 42

E-post: ungdomshalsan@skelleftea.se

Vi svarar under våra öppettider.

020420042

Kanalgatan 51 (Ungdomens hus ) - visa på karta