Öppet, idag till 18:30

Tandläkarna Södermark & Sandström

Nygatan 45, Skellefteå

Tandläkarna Södermark & Sandström

Välkommen till vår mottagning!

I nya, fräscha lokaler i centrala Skellefteå hittar du Tandläkarna Södermark & Sandström. Hos oss kan du få hjälp med all typ av tandvård, från förebyggande undersökningar till estetisk tandvård till större ingrepp som tandimplantat.

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi strävar efter att erbjuda dig de bästa behandlingarna med hög kompetens och kvalitet. Hos oss kan du exempelvis få hjälp med:

• Regelbundna undersökningar
  • Akut tandvård
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandblekning
  • Lagningar
  • Kronor och broar
  • Tandimplantat

Vi har också ett stort nätverk och goda kontakter med specialister inom flera områden.

Erfarenhet och service

Våra tandläkare Per och Lars har lång erfarenhet av all typ av tandvård och har det övergripande ansvaret för patienterna. Men våra ledord omtanke, engagemang och arbetsglädje genomsyrar hela mottagningen. Vi möter dig alltid med lyhördhet och serviceanda, för att du ska känna dig trygg hos oss.

Välkommen att boka en tid hos Tandläkarna Södermark & Sandström!

Informationen uppdaterades 15:44 - 19 feb, 2019

Boka behandling

Tandblekning
hos Tandläkarna Södermark & Sandström i Skellefteå

Vill du ljusa upp dina tänder och få ett vitare leende? Hos Tandläkarna Södermark & Sandström kan du få hjälp med tandblekning. Innan...

Akut tandvård
hos Tandläkarna Södermark & Sandström i Skellefteå

Ibland drabbas man av akuta problem med tänderna, som till exempel tandvärk. Hos Tandläkarna Södermark & Sandström kan du få hjälp med e...

Måndag - Torsdag : 07:00 - 18:30
Fredag : 07:00 - 13:00