Närhälsan Skara rehabmottagning, Skara

Närhälsan Skara rehabmottagning

, Skara

Malmgatan 36, 532 32, Skara, 53232 Skara

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel. Högkostnadsskydd gäller. Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab Välkommen!

Informationen uppdaterades 14:28 - 21 jul, 2023

19 okt, 2021

Teresa var ett mkt hjälpsamt stöd under min studietid. Det som hjälpte bäst var att bli bemött i samtal, och få möjlighet o lära känna sig själv, utan att jag kände att jag behövde ”uppnå” något. Uppskattade öppenheten, och att vi kunde prata om våra samtal och hur vi ville ha det. Stundvis kunde det krångla med tider men det var inte något som störde generellt.

18 okt, 2021

Teresa förändrade mitt liv. Jag kan till och med säga att Teresa räddade mitt liv. Jag längtade alltid till nästa session. Jag är evigt tacksam för den hjälp jag fick att bli mig själv igen.

Primärvårdsrehabilitering, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Arbetsterapi