Öppet idag från 07:30

Närhälsan Skara rehabmottagning, Skara

Malmgatan 36, 532 32, Skara

Närhälsan Skara rehabmottagning, Skara

Smärta, svårt att hantera vardagen, led- eller muskelproblem, handskador, huvudvärk, ont i nacke eller rygg, stress, sömnbesvär, graviditetsrelaterade besvär eller träningsskada. Det är exempel på besvär som du kan komma med till oss. Vi förskriver också hjälpmedel. Högkostnadsskydd gäller. Hos oss får du professionell hjälp av arbetsterapeuter och sjukgymnaster/fysioterapeuter, för ett mer rörligt och aktivt liv. Läs mer på vår webbplats narhalsan.se/rehab Välkommen!

Informationen uppdaterades 16:05 - 2 okt, 2020

Logga - Kry