Psykiatrisk öppenvård Nybro

Om Psykiatrisk öppenvård Nybro

Till oss kommer du som har en psykisk ohälsa för att få psykiatrisk specialistvård. Du som kommer till oss kan exempelvis ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning, ångest eller depression som kräver specialistvård, psykossjukdom, personlighetsstörning, bipolär sjukdom eller tvångssyndrom. Vi erbjuder utredning och behandling såväl individuellt som i grupp.

Tunnelgatan 6, 382 30 Nybro - visa på karta
För att komma till oss behöver du en remiss från din hälsocentral alternativt lämna en egenremiss.
Psykiatri, vuxna, Psykolog, Psykoterapeut