Lokes väg 4, Norsborg

Konsultation inför tandblekning

Konsultation inför tandställning

Konsultation inför tandimplantat

Tandea - Din tandläkare i Stockholm

Tandea är ett tandvårdsföretag i Stockholm med erfarna tandläkare belägen på tre separata mottagningar.

Vi har kombinerat förstklassig allmäntandvård med ett lågt pris, hög service och långa öppettider. Detta gör oss onekligen till ett av Stockholms förmånligaste tandvårdsföretag i dagsläget.

Vi har så kallad befolkningsansvar på uppdrag av Region Stockholm och arbetar i anslutning till Försäkringskassan, med omtanke och omsorg som viktiga ledord i vårt arbete, och har som mål att alltid ligga i framkant när det gäller moderna metoder och utrustning.

Vad kan Tandea Norsborg hjälpa dig med?

Som kund kan du få allt ifrån tandproteser och tandimplantat till bettskenor och visdomstandsoperationer. Du som söker efter en pålitlig tandläkare i Stockholm kan glädjas åt att du nu kan, både som barn och som vuxen, se till att ha friska tänder livet ut till ett minst sagt resonligt pris.

Vi erbjuder även delbetalning.

Både allmän och specialiserad tandvård i Stockholm

Vi erbjuder allmän såväl som specialiserad tandvård till människor i alla åldrar. Det finns inget om din mun vi inte kan, inget om dina tänder vi inte känner till och ingen åkomma som inte har ett ingrepp vi är kapabla att göra.

Välkommen till Tandea Norsborg, Botkyrka - din tandläkare i Stockholm!

Informationen uppdaterades 14:52 - 31 jan, 2024

Francois Sabbagh

Michel Aciz

Zemra Akcay

Lema

Zaklina

22 mar, 2021

Väldigt trevliga personal med bästa bemötandet!

Lema är bäst!

29 jan, 2021

Väldigt Proffsiga tandläkare och tandsköterska!

Fråga ställd 12:14 - 31 maj, 2015

Hej! Jag har gjort en fyllning på en tand hos er 1 ½ månad sedan, och det har redan gått av en liten bit av den. Vad har jag för garanti?

Tandea Norsborg, Botkyrka svarar:

Hej Aziz, och tack för din förfrågan. Naturligtvis hjälper dig att fixa till lagningen. Även om det enligt lag inte finns garanti på lagningar, fixar vi till den helt kostnadsfritt. Ring 08-50662110 eller maila oss på norsborg@tandea.se, för att boka en tid som passar just dig. MVH Hanne Sliwo

+46 8-50 662 ### Visa nummer