Psykosmottagning Centrum, Mölndal

Om Psykosmottagning Centrum, Mölndal

Nå Ut-teamet en öppenvårdsmottagning som erbjuder behandling och rehabilitering för patienter med psykossjukdomar såsom schizofreni och schizofreniliknande tillstånd. Vårt upptagningsområde är i första hand det som motsvarar SDF Centrum. Vid behov av slutenvård erbjuds det på heldygnsavdelning inom Psykiatri Psykos på Mölndals sjukhus.

Kronhusgatan 2 F, 411 13, Göteborg, Plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 13:00 1/6 t o m 31/8