Öppet, idag till 19:00

Tandläkare Marielle Malm

Engelbrektsgatan 36, Norberg

Tandläkare Marielle Malm

Välkommen till Tandvårdsgruppen! Tandläkare i Avesta, Norberg & Fagersta Vi erbjuder en modern, förebyggande tandvård. Den är individanpassad och har fokus inställt på långsiktighet. Detta kräver kontinuitet i form av regelbundna kontroller och god egenvård. Rätt genomförd är det såväl den bästa som den mest prisvärda tandvården. Tandvårdsgruppen är ett samarbete mellan tandläkare från Avesta, Norberg och Fagersta. Vi är alla anslutna till Praktikertjänst. Våra tandläkare: Jens Bengtsson, Lars Hedkvist, Mikaela Nordin, Marielle Malm, Kent Granström, Joel Persson och Peter Moberg har tillsammans tagit fram en vårdideologi för att säkra högsta kvalitet med senaste teknik på din tandvård.

Informationen uppdaterades 09:32 - 18 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 07:00 - 19:00