Norberg Barnavårdscentral

Norberg

Vi ger råd och stöd till dig som är förälder med barn i åldern 0-6 år. Du är välkommen att vända dig till oss med alla frågor du har om ditt barns hälsa och ditt föräldraskap.

Här kan du få stöd och vägledning i din föräldraroll och samtala om ditt barns behov och utveckling. Du får också stöd och information om amning, mat och matvanor, sömn, sjukdomar, barnsäkerhet och vaccinationer.

Vi gör även hembesök samt har föräldragrupper för nyblivna föräldrar. Vi samarbetar med öppna förskolan. Genom BVC finns också tillgång till barnläkarspecialist, logoped och psykolog.

Borgvägen 3, Norberg - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Barnavårdscentral / BVC