Norberg Barnmorskemottagning

Om Norberg Barnmorskemottagning

Du som är gravid komma på regelbundna hälsokontroller under hela din graviditet hos oss.

Förutom vård i samband med graviditet kan du hos oss också få preventivmedelsrådgivning, testa dig för könssjukdomar och göra cellprov.

Hos oss kan du också få rådgivning vid inkontinens och vaccinera dig mot HPV och livmoderhalscancer.

Borgvägen 3, 738 30 Norberg - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Barnmorska, Barnmorskemottagning, Mödravårdscentral