Norberg vårdcentral

Om Norberg vårdcentral

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande. Dessutom har vi distriktssköterskor, diabetessköterska, spirometrisköterska, inkontinenssköterska, demenssköterska, arbetsterapeut, kurator, sjukgymnaster, barnmorska och distriktssköterska som har hand om barnhälsovården. Våra distrikts-/sjuksköterskor möter du i telefonen för råd och tidsbokning. De har även sin egen mottagning. Distrikts-/sjuksköterskorna ger råd vad gäller hälsa och livsstil. För dig som har diabetes, demens, inkontinens samt frågor om vaccinationer finns specialistutbildade distrikts-/sjuksköterskor som kan stötta dig. Vår kurator erbjuder stödsamtal/ och KBT behandling enskilt eller i grupp.

Lista dig hos Norberg vårdcentral

Borgvägen 3, Norberg - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Husläkare / vårdcentral

Norberg vårdcentral

4,2

10:30 - 03 apr, 2017 skrev:

Ringer för få en tid till Dr och dom ska ringa upp. Tiden som ges hålls INTE. Ringer igen efter tiden har gått ut med ca 30 min får en ny tid 4 timmar senare. Få se om det funkar då?
Det är inte första gången det här händer.

2,5

12:18 - 12 apr, 2014 skrev:

Alltid glatt bemötande

18:51 - 11 apr, 2014 skrev:

Alltid lika glatt bemötande från början till slut.