Adina Hälsans Vårdcentral Nol, Nol

Om Adina Hälsans Vårdcentral Nol, Nol

Du är välkommen att kontakta oss om du blir sjuk eller får ett annat hälsoproblem. Våra vårdcentraler är godkända av Västra Götalands Regionen.

Vår verksamhet kännetecknas av god tillgänglighet och flexibilitet. Tillsammans ger vi dig ett professionellt bemötande och omhändetagande.

Lista dig hos Adina Hälsans Vårdcentral Nol, Nol

15:36 - 28 nov, 2017

12:47 - 29 sep, 2017

4,2

23:05 - 28 apr, 2017 skrev:

Ssk Sahar underbar lyssnar på patientens behov , hon har verkligen ställt upp för mig ! Med alla mina förkyldningar har verkligen stöttat mig

17:05 - 10 mar, 2017 skrev:

Jättetrevlig personal, speciellt undersköterskan Farosh!
Alltid lika glad och trevlig, tar sig alltid tid att leka med mitt barn när vi är där!

09:18 - 02 dec, 2016 skrev:

Har aldrig hållt tiderna. Irriterande när man bokat och har bråttom tillbaka till jobbet. Verkar förvirrat emellanåt.

3,5

08:20 - 09 sep, 2016 skrev:

Fick inte tid eller ville ta mig den dagen. Måste boka tid på nätet. Så jag fick vände tillbaka och sökte till Nödinge vårdcentral.

2,0

22:27 - 04 jun, 2015 skrev:

Försökte få tid för att rensa örat av vax. det gick inte att boka tid i förväg överhuvudtaget. Jag skulle ringa varje morgon kl. 8 och försöka få bokat dropp in samma dag. Alla tider för dagen hade gått när jag kom fram. Vilken idiotiskt system!!! Min besvär försvinner inte med tiden. För det behöver man ingen läkarevård, endast tid ho sjuksköterskan. Byter vårdcentral direkt!

09:04 - 23 nov, 2012 skrev:

Lättillgängligt. Det går smidigt att få en tid omgående. Trevligt bemötande både i reception och av läkare.