Hälsocentralen Nacksta

Om Hälsocentralen Nacksta

Hälsocentralen Nacksta är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Nacksta

Axvägen 15, 853 50 Sundsvall - visa på karta
Artrosskola, Barnmorskemottagning, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Hjärtsviktsmottagning, primärvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Medicinsk fotvård

Hälsocentralen Nacksta

4,6

08:45 - 17 apr, 2020 skrev:

Mycket bra och engagerad personal och lätt att få en bra tid. Det enda som är lite synd men antagligen inte unikt med Nackstas hälsocentral är dessa stafettläkare. Bra med parkeringar.

13:46 - 08 feb, 2020 skrev:

Nacksta Hälsocentral har funnits ca.40år. Trygg och bra ställe. Kunnig personal, de kan hjälpa personer med olika härkomst. Det var sämre ett tag, nuläget bra igen. Fortsätt arbeta för patienternas bästa!!!!!

09:17 - 04 nov, 2019

13:44 - 13 apr, 2018 skrev:

Jag är mycket nöjd med Nacksta Hälsocentral. Trevlig personal som verkligen lyssnar på vilka besvär man har och gör sitt bästa för att hjälpa oss patienter.
Har träffat många riktigt bra läkare (även stafettläkare), som är kunniga och gör sitt bästa för att hjälpa med vård och recept.
Lokalerna är lätt att komma till, även då man sitter i rullstol, eller använder rollator. Bra parkering för de som kommer med egen bil.
Jag är så nöjd!